ІІІ секція
Використання арт-технологій оздоровчого спрямування у практиці психолого-педагогічного супроводу особистості в Україні та ЄС.
Малюнкові методи роботи з інформацією як засіб підвищення ефективності навчання учнів
Гайдаєнко К.О. - студентка 42 ПО(а) групи КВНЗ КОР
«Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж», науковий керівник Козаченко
Валентина Леонідівна, викладач мистецьких дисциплін КВНЗ КОР «Білоцерківський
гуманітарно-педагогічний коледж»
Демидова О.В.- педагог-організатор куратор художньо естетичного компоненту гімназіїМелітопольської гімназії № 9 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Вивчення особливостей українського національного одягу у професійній підготовці студентів мистецького профілю
Арт-технології в практиці роботи
сучасного вчителя музичного мистецтва
Ковальова С.В. – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач
кафедри мистецьких дисциплін КЗ КОР "Київська академія неперевної
освіти "
Кожевнікова Л.В – доцент ДВНЗ «Переяслав-Хмельницькийдержавний університет імені Григорія Сковороди»
Використання арт-технологій на
уроках музичного мистецтва як засіб формування оздоровчої компетентності учнів
Колос Н.В. – вчитель музичного мистецтва Мелітопольської гімназії № 9 Мелітопольської
міської ради Запорізької області
Коломіцєць С.Г. - керівник центру психології і творчості "Діалог" ГО "Інститутпідтримки громадських ініціатив"
Лазаренко Ю.Д. - студентка ступеня вищої освіти магістра Вінницькийдержавний педагогічний університету імені М. Коцюбинського, науковий керівник БарановськаІрина Георгіївна – канд..пед. наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін, ВДПУімені М.Коцюбинського
Санногенно-особистісне парадигма музичного навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Санногенно-особистісне парадигма музичного навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Малашевська В.А – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін та
методик навчання ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний
університет імені Григорія Сковороди»
Народна пісенна творчість українців – складова естетичного виховання
молодших школярів
Мальов С.В.- студент ступеня вищої освіти магістр Вінницький
державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, науковий
керівник Барановська Ірина Георгіївна –
канд..пед. наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін, ВДПУ імені
М.Коцюбинського
Лікування мистецтвом
Маслянчук Н.В. - студентка 31 ОМ групи КВНЗ КОР «Білоцерківськийгуманітарно-педагогічний коледж», науковий керівник Козаченко ВалентинаЛеонідівна, викладач мистецьких дисциплін КВНЗ КОР «Білоцерківськийгуманітарно-педагогічний коледж»
Носаченко Т.Б., доцент, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державнийпедагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Формування у майбутніх вчителів
образотворчого мистецтва естетичного сприймання художніх творів засобами
українського ручного ткацтва.
Овчиннікова Д.К. – старший
викладач ДВНЗ
«Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія
Сковороди»
Виховання творчої особистостей
майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами декоративно-ужиткового
мистецтва.
Пономаренко А.Г. - студентка
Ом-61
ДВНЗ
«Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія
Сковороди»
Розовик К.В. - магістр Ом-61 ДВНЗ «Переяслав-Хмельницькийдержавний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», науковий керівникНосаченко Тетяна Борисівна
Естетичне виховання дітей
дошкільного віку на засадах народних традицій
Романюк Ю.А. - студентка ступеня вищої освіти
магістра Вінницький державний педагогічний університету імені М. Коцюбинського,
науковий керівник - Барановська Ірина
Георгіївна – канд..пед. наук, доцент кафедри мистецьких дисциплін, ВДПУ імені
М.Коцюбинського
Рязанова М.І. ЗД з НМР, учитель англійської мови Мелітопольської гімназії № 9Мелітопольської міської ради Запорізької області
Синиця В.Ю. – вчитель-реабілітолог Центр соціального захисту пенсеонерів та інвалідіввідділення комплексної реабілітації осіб з інвалідністю,дітей з інвалідністю і дітейгрупи ризику.
Декоративно-прикладне мистецтво як засіб вивчення національних традицій у процесі фахової підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва.
Декоративно-прикладне мистецтво як засіб вивчення національних традицій у процесі фахової підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва.
Степанець О.С. – студентка Ом-61 ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький
державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Етнодизайн у професійній
мистецькій освіті України
Стрілець О.В. – доцент ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький
державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Ткаченко О.М. – кандидат педагогічних наук, старший викладач ДВНЗ «Переяслав-Хмельницькийдержавний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Немає коментарів:
Дописати коментар